ABB — світовий технологічний лідер в електрифікації та автоматизації. Поєднуючи досвід у галузі інженерії та цифровізації, компанія допомагає галузям промисловості працювати з високою продуктивністю, водночас стаючи більш ефективними, продуктивними та сталими, щоб перевершити їхні показники. Компанія називає це: «Створено, щоб випередити». У команді працює близько 110 000 співробітників по всьому світу, а історія компанії сягає понад 140 років.
Бренд поставив собі за мету забезпечити більш стале та ресурсоефективне майбутнє завдяки своєму технологічному лідерству в електрифікації та автоматизації. Мета відображає те, що ABB представляє як компанія, і те, ким вона прагне бути в майбутньому.
1883 — Людвіг Фредхольм засновує у місті Стокгольм компанію Elektriska Aktiebolaget — виробник електричного освітлення та генераторів.
1891 — Чарльз Е. Л. Браун та Вальтер Бовері засновують компанію Brown, Boveri & Cie в місті Баден (Швейцарія). Невдовзі після цього Brown, Boveri стає першою компанією, яка почала передавати електроенергію високої напруги.
1939 — BBC будує першу газову турбіну для виробництва електроенергії.
1940 – 1969 роки — Шведська ASEA є новатором у сфері передачі постійного струму високої напруги (HVDC), а BBC запускає трансформаційні технології для промисловості та залізниці.
1970 – 1987 роки — компанії-попередники ABB, ASEA (Швеція) та BBC (Швейцарія), започатковують нову еру робототехніки та автоматизації, одночасно трансформуючи виробництво електроенергії.
1988 – 1999 роки — в результаті злиття ASEA та BBC було утворено ABB. Нова компанія зі штаб-квартирою в місті Цюрих (Швейцарія), має річний дохід у розмірі 17 мільярдів доларів та 160 000 співробітників.
2000 – 2018 роки — ABB розпочинає новий розділ розширення та інновацій, купуючи провідні компанії, а також запускаючи багато трансформаційних технологій. У 2013 році у КПІ ім. Ігоря Сікорського був відкритий науково-технічний центр ABB у факультеті електроенергетики та автоматики з лабораторіями високого стандарту.
2019 – дотепер — ABB розвиває свою корпоративну мету, а потім нову операційну модель, ABB Way, яка наближає прийняття рішень до клієнта.